M&A deals met virtuele datarooms

Het gebruik van virtuele data rooms bij een fusie of overname van de eigenschap is niet alleen een optie, maar een noodzakelijke maatregel. Tijden, waarin documenten op papier waren opgeslagen, bleven in het verre verleden. Moderne informatietechnologieën bieden ons met effectief alternatief- opslag van alle documenten op de cloud, met de mogelijkheid voor online inzage. Onze virtuele data kamer provider vereenvoudigt het proces van M&A deals, zodat de gebruiker kan gegevens structureren, toegangsrechten beheren, en, het allerbelangrijkste, gevoelige gegevens coderen.

Toepassing en ondersteuning fasen

Wij bieden u onze professionele ondersteuning en advies aan de drie niveaus bij het werk met documentatie. In de eerste fase een virtuele data room wordt in het inzicht proces van de transactie gebruikt: alle documenten worden geladen en verwerkt. Als de deal biedt om een due-diligence analyse van de onderneming, is deze analyse ook gepland in de eerste fase van de toepassing. In de tweede fase, ontvangen alle partijen van het proces de bijbehorende toegangsrechten tot documenten en uitvoeren een uitgebreide inleiding tot corporate regelgeving, financiële certificaten, en andere gegevens. De laatste fase omvat de periode van M&A deals, evenals de aanpassing van de gefuseerde onderneming systemen aan elkaar (integratie van diensten, het optimaliseren van de fusie workflows, enz.).processo recebem correspondentes direitos de acesso aos documentos e realizam uma familiarização com regulamentos corporativos, inquéritos financeiros e outros dados. A última etapa inclui períodos de acordo de fusão ou aquisição bem como a adaptação dos sistemas das empresas integradas entre si (integração de departamentos, optimização dos processos de trabalho fundidos e assim por diante).

Het gebruik van virtuele data rooms bij M&A deals

Een van onze gouden regels is eenvoud en comfort van het gebruik van de data room. Als u voor ons product kiest, kunt u tot een comfortabele opslag en verwerking van uw documenten met slechts drie eenvoudige functies overgaan:

  • Upload.Dankzij vereenvoudigde drag-and-drop-opties, kunt u alle nodige documenten uploaden (zowel apart als gegroepeerd) op uw data room met slechts een druk op een knop. Directe dataconversie naar PDF-formaat vereenvoudigt de gegevensverwerking.
  • Geautomatiseerde indexering. We hebben een automatische indexering ontwikkeld zodat u kunt snel het gewenste document in de data room vinden. Voor extra comfort, kunt u ook de individuele titel aan het document te geven. Met deze functie kan de optie voor meldingen worden geïnstalleerd.
  •  Access Control. Afhankelijk van het pakket dat u kiest, kan bepaalde (of onbeperkt) aantal gebruikers toegang tot de dataroom hebben en profiteren van de rechten die aan hem door de beheerder verleend zijn. Dankzij een vereenvoudigde toegangscontrole systeem, niet alleen individuele gebruikers, maar ook hele groepen gebruikers toegang voor de hele database of alleen voor bepaalde documenten kunnen ontvangen of verliezen.

Gesteund door onze multi-functionele en innovatieve oplossingen, kunt u uw enterprise data volledig aan ons vertrouwen. Kwaliteit en comfortabel gebruik gegarandeerd!

Onze partners

  • bdo
  • citi
  • deloitte
  • goldman-sachs
  • kpmg
  • lg
  • toyota

Bent u geïnteresseerd in onze dataroom?